nail trends

7 Nov

hi lieve lezeressen,

naast de nieuwste mode trends heb je er natuurlijk veel meer. Zoals one of my favourites: de nail trends. Ik ben helemaal gek van nagellak. Het is mijn secret addiction (; Ik heb er rond de honderd. Op een gegeven moment moest ik van mezelf stoppen met nagellak kopen omdat al mijn geld eraan op ging. Best wel erg… maar nu ben ik heel netjes mijn nagellakjes aan het op maken en geen nieuwe aan het kopen (: Ik heb dan ook alle kleurtjes van de regenboog dus daar ben ik nog wel even zoet mee. Maar ik dwaal af, hier zijn de laatste nail trends:

– diepe donkere kleuren

zoals bijvoorbeeld donker paars, blauw of natuurlijk wijnrood. lekkere warme kleuren dus voor deze herfst.

– space

spacelike nagellak zoals grijs, mat of juist glitter, metaillic.

– natural

daar hebben we het weer, de nude en pastel kleurtjes, niet alleen voor kleren dus!

– french manicure

deze trend blijft maar terug komen, maar nu is hij iets anders: namelijk met kleur. Op de catwalk gespot: rood, zwart en goud.

wat is jouw favoriete nagel trend? Laat het achter in de reacties!

liefs

eline

Leave a Reply

