panterprint nails

10 Nov

hi lieve lezeressen,

vandaag heb ik mijn nagels weer gedaan, namelijk met panterprint nail art (: Ik ben zelf heel blij met het resultaat. Het is echt heel makkelijk en heel mooi! Hier is een plaatje van hoe het eruit ziet:

Ik heb het in het groot nagemaakt, zodat ik jullie in 3 stappen kan uitleggen hoe het moet:

1.

Eerst lak je je nagels met een basecoat, om je nagels te beschermen. Ik gebruik daarvoor de nyc quick dry basecoat. Daarna lak je je nagels in een zand, grijzige of nude kleur en daarvoor gebruik ik de 003 groovy grey van gosh (special edition).

2.

Dan maak je met een bruine kleur allemaal kleine bruine vlekjes, niet te groot en niet te klein en ver uit elkaar. Ik gebruik 220 lost in mud van catrice.

3.

Het is niet heel duidelijk te zien op de foto maar dan maak je met zwart 2 halve rondjes of 1 rondje eromheen en dan 1 stukje open laten. Ik doe dit met zwarte acrylverf, omdat dat langer blijft zitten. Als laatste finish je met een topcoat, ik gebruik er een met glitters van essence.

welke nail art vind jij zelf echt heel mooi? laat het achter bij de reacties!

liefs eline

Leave a Reply

