favorites beauty

11 Nov

hi lieve lezeressen,

Ik had ook al mijn favoriete haarproducten laten zien in een post. Dit zijn mijn favoriete beauty producten van nu:

mijn axe deodorant for her:

Zoals je weet is axe eigenlijk een merk voor mannen maar ze hebben nu ook een limited edition deo voor vrouwen. Deze ruikt echt heerlijk, is ook echt een favorite van mij! Best duur maar dat was het wel waard.

Dan is er de dagcreme die ik op dit moment gebruik en dat is de moisturising dagcreme van kruitvat:

Deze is huidherstellend en ik merk het echt. Niet duur en heel fijn, je huid word er superzacht van! Ook echt een aanrader.

Dit waren alweer mijn 2 beauty favorites, hope you enjoyed! Wat zijn echt jouw beauty favorites? Laat het achter bij de reacties!

liefs

eline

 

Leave a Reply

