favorites hair

11 Nov

hi lieve lezeressen,

Zelf heb ik heel lang blond haar en omdat zo glanzend mogelijk en gezond te houden heb ik best wat haarproducten nodig. Deze 2 zijn echt mijn favorites van nu. Als eerste de andrélon haarpunt versterkende creme:

Deze creme helpt gespleten haarpunten voorkomen en verzorgd je haar heel goed (: Ik vind deze heel fijn omdat je haar ook echt heel zacht aan voelt en lekker ruikt. Je doet het gewoon in je natte of droge haar en laat het intrekken, je hoeft het helemaal niet uit te spoelen. Super handig, echt een aanrader!

Nog een echte favorite van mij is de gliss kur hair repair van Schwarzkopf:

Deze spray is voor droog of beschadigd haar. Nadat je je haar hebt gewassen zorg je dat je haar (handoek)droog is en dan spray je dit in je haar (: Hoef je ook niet uit te spoelen. Dan kun je zo alle klitten uit je haar kammen. Omdat ik heel lang haar heb is dat ook wel nodig voor mij.

Dat waren mijn hair favorites, je kan ze gewoon kopen bij een drogist zoals bijvoorbeeld de kruitvat. Wat is jullie favoriete haarproduckt? laat het achter bij de reacties!

liefs

eline

Leave a Reply

