limited edition essence

12 Nov

hi lieve lezeressen,

Er is een nieuwe limited edition van essence: The twilight sage breaking dawn part 2. Speciaal gebaseerd op de film, de laatste in de twilight sage…

– nail polish

Die namen! Echt geweldig! Ik moest zo lachen (; Over de nagellakjes, echte kerstkleurtjes. ik vind ze niet heel speciaal, maar wel heel mooi.

– blush

Mijn eerste reactie was, wow… wel heel rood. Maar als hij niet zo gepigmenteerd is (wat ik denk) dan is het een heel mooi kleurtje (: Met kerst en oud&nieuw mag het allemaal wel wat ‘heftiger’.

– shimmer powder

Glittersss! Ik kom al weer helemaal in de kerstsfeer met al die producten. Ik ga deze wel kopen denk ik… Een meisje heeft nooit genoeg glitters toch? (;

– lipgloss

Ik wil die rode, maar ik heb ook al de colour show lipgloss van catrice… Ook de kleur felrood. Maar volgensmij zitten hier meer glitters in en dat vind ik echt leuk voor de kerst!

– lip colour

Deze lippenstift heeft allemaal fijne gouden glitters erin. Ik weet niet of het ook echt nog een nude kleur geeft. Deze wil ik ook al! Al die speciale producten voor kerst zijn gewoon allemaal zo mooi. Ik krijg er al weer helemaal zin in!

– liquid glitter eyeliner

Hele fijne glitters en een heel dun borsteltje. Als ik nog eyeliner nodig heb voor kerst is deze echt een optie om te kopen.

– loose eyeshadow pigments

Ik heb 2 pigments van gosh, maar allebei in bruintinten. Dus ik denk dat als ik toch bezig ben met kerstshoppen dat ik dan ook gelijk ‘a piece of forever’ koop. Of een andere, ligt aan de kleur van mijn kerst jurkje (;

Dit waren alle producten van de limited edition lijn alweer… Wat is jouw favoriete product? Laat het achter bij de reacties!

liefs

eline

Leave a Reply

